På väg mot FURUDAL

Hola!!

 
Om några få minuter e jag i bilen på väg till Furudal :D Eller kanske om en halvtime, för det tar väl 20 minuter att komma ut från utfarten i mammas bil ;D haha, 
 Funderar på att ta med en vattenflaska, för man får väl vätskebrist innan man e framme ;) haha nejdå :P Bara vi kommer fram säkert så e jag glad :)

 Har fått ont i huvudet.. Vet inte varför.. Men alla är ju sjuka idag!!
Hallå! Anton, Osse, Alexander och Ecke, alla som väsnas i klassen e ju borta :O Haha, alla som gör dagen mer galen än den redan är när man är jag ;) 
 Vi var nog bara halv klass sista lektionen :P Men det gick väl det å xD gjorde inget annat än frågelekar xD haha, typ Raskar Räven Över Risen? Och Är skolan rolig ? Där va rätt svar ja. oO Å kan man säga Gubben Skjutade en älg.. Jaa det kan man ju men det fatta ju inte ja xD Sen vare en massa sånna frågor ^^ Sen vare några mer seriösa oxå :P

 Nu ska jag ge mina kaniner lite mat, sen kommer mamma och Erik och hämtar mig.. Ska packa ner min älskling gitarren oxå ja.. :P
 Bäst att kila
Furudal, Here I Come (A)

Milou, Majs katt ;)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: din andra halva =)

Linda är och kollar på ishockey nu... Det har hon sagt till mig! eller jag tror det va ishockey... noll koll, chokladboll!

2010-02-19 @ 20:51:03
URL: http://julindaz.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0