Ore Är vårt lag :D

Heeeejj!!

 
Ore vann med, nånting-3 xD haha tror det va 10 eller 11 xD
Jag, Mamma, Åke, Maj, Eva, Erik och en annan unge var klacken som hördes över hela ishallen ;) Haha, sen vare puckkastning xD Jag lyckades kasta i plexigalset, men den studsade in på isen sen xD Åke vann första pris, som han gav till mej (A)
 En Fiskens-tröja xD haha, har alltid velat ha en sån.. Men nu kan det ju bli lite fel eftersom att Emelie är Fisken -_-'' xD

 Åt först pizza hos vår alldeles egna turk Mehmet, :D Eller jag åt kebabtallrik :) Antonia och Jonathan var oxå med :D Men det blev inte så mycket att umgås när alla andra gapade så mycket xD Så vi ska försöka träffas på sportlovet ;)

 Sen har mamma blivit idiotförklarad hur många gånger som helst idag av mej och Erik xD Vi kan ta frå början..

1. Vi åker i bilen och Erik ska spola fram en låt..
Mamma: MEN VAD GÖR DU NU DÅ?!?!?!
 (hon tror att Erik pajar hela cdspelaren...)
Erik: Ja, ja spolar fram låten!
Mamma: Men går det att göra med en cd-skiva !?
XDXDXD Linda, asgarv*
Erik: Har du bott under en sten du eller ? xD

2.
Linda: Klappar händerna som fan
Mamma: Sådär klappar inte Åke händerna för då får man blåtiror xD

3. Mamma..
"Oj, nu glömde jag att öppna munnen innan jag skulle dricka igen! XD

4. Mamma sitter och skriver ett "långt" sms under pausen i hockeyn, vilket tar typ hela pausen.. Jag och Erik sms-bombar henne och frågar om det går bra... Sen ringer jag henne på dolt nummer, hon kollar chockat på skärmen och jag lägger på efter en signal xD Haha, jag håller på att garva ihjäl mig och mamma säger "Är det du Maj som ringer mej på Dolt Nummer ?" xD 


Jaa, det va säkert nått mer xD
Sen måste jag bara säga förlåt till Söderham/Ljusnes målvakt för att jag råka säga att han va ful xD Asså det bara flög ur mej :O Han tog av hjälmen och jag råka säga : "FAn va ful han va!" å det hördes typ i hela ishallen eftersom det inte va så mkt folk xD Åsså morbror Åke efter ett tag : "Men så ful var han väl inte?" xD xD
Haha shiiit! Det e galet att vara i Furudal! :D På vägen hit mötte vi Larz Kristerz-bussen :D Vi vinkade ;)

 Nu ska jag äta nåt tror jag ! ^^ Har mycker mer kul jag kunnat berätta, men jag har inte orken xD
Puss på er!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0