Naturgodis, pistagenötter (L

Ja hej det e jag igen ! ;)

 
Har som sagt varit i svaben oxå, det e inte bra :P Farmor gör alldeles för god mat :D Nu hade hon gjort tre olika rätter, nå kassler med och utan sen var det biffar med skinka och ost inutu, asgott :D Sen fick vi tårta eftersom att farfar fyller år på fredag eller när det e  :) Den femte är det i alla fall ! :)

 Sååå, när vi sedan kom till Ica så valde jag att köpa naturgodis :P Men det e lika mums det med ! :D

Hmm.. Ikväll ska jag se på Kalla när hon åker tänkte jag ;) Haha, kul att spendera lördagskvällen med skidor, jo jag vet :P Det kunde ha varit roligare om dom skatade så Kalla hade nån chans.. Men vi får hoppas på det bästa..
Nej men grejen e den att jag har ont i huvudet som fan.. :/ Så jag blir antagligen hemma i alla fall !
 Eller? Haha, nu vet jag inte alls vad jag vill :P Men vi får la se vad som händer och fötter :D
Ha en bra lööööördag !


 All I Have Is You, It Is All That I'm Breathing For,
All I Need Is You, Now I Can't Let It Go
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0