Men kan ändå inte hata dig

Hallååå!!
 
Nu har jag gjort en header, men kom senare på att bilden inte e fin xD Å jag trodde ögonen var okej, men nu ser jag vindögd ut xD haha, vaffan! :P

 Har pratat med Pernilla på msn i flera timmar!! Så himla härligt att kunna prata :D Vi får se om hon åker upp till Furudal i helgen, jag hoppas det, men annars får jag leka med moster Maj antar jag :P

 Nu ska jag se på störtlopp med Sveriges one and only Anja Pärson! :D
Kram kram

Dagnes Fail:
Jag skulle döpa min blogg till Stupidlamb.blogg.se, men det blev stupidlamp xD hahahhahha xD Men ja fatta det inte förrän jag redan skaffat bloggen.. Bra Linda :P Skitbra ! ;D

 Love på er !

 
Fulaste bloggdesignen nånsin! Hur tråkig får en blogg vara :O
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0