JONAS BROTHERS! HAHHAHA

Heej ! :D

 
Lyssnar på Live to Party med dom mesarna på Youtube xD haha, jag har jättekul xD Dom e fula :P Okej Nick e ju söt, men man kan ju inte sjunka lägre än de sjunkit xD Typ närmare 30 än tonåren å disney channel - stjärnor, asså det e ju bara småbarn som gillar dom :P Eller ? :O Hiihhihi ^^

 Nu ska jag snart leta reda på en låt som jag inte kan lyrics på eller vet namn eller artist, men det blir ingen sport.. Ska dock först lyssna på Sittin on the toilet ;) Asså, har ni inte sett den MÅSTE ni se den ! NI MÅSTE TITTA!

Kristin e snällast och visade mej den igår x) Nu sitter den på hjärnan som en lös hundskit i snön som fastnar under skon :P

 Haha, en som jag känner har gjort en svensk parodi, som jag smyglägger ut här ^^




 Skoldagen har varit ganska tom. Ingen Carro, Ingen Julia.. Men den har varit ganska chill :D
Franska, sen hade vi musik då jag, Emelie och Enia spelade upp 9 crimes :D Det gick bra nästan ^^ Men det va skitskakit :P Sen efter det var det Anton, Ecke och Alexander som spelade Är det så här när man är kär när man är liten ! XD Dom var skitbra och ägde helt klart ut oss :D Rockade skiten ur oss ;)
 Sen hade vi idrott då vi bara var cirkus 7 ombytta xD Och jag hade glömt mina byxor, men fick låna av Eniasöööwt! Spela lite volleyboll och hoppade hopprep xD Yeey!

 Lunch, matte :( Skitäckelmatteeee!
Sen hade vi engelska då ja inte gjorde nå speciellt ;) Och bild då vi snacka om våld :s Och kollade på klipp från filmen Jägarna med Lennart Jähkel, plus mer.. Usch, hatar den filmen.. Cant take it..

 Haha nu vet jag vad låten hette som jag letade efter xD haha, men jag fick lov att fråga Enia ;) Den här :

 Dagens Låt: Flo Rida - Low

 Kom hem fyra, varit in till Svärdsjö, köpt tuggummi :D Varit ute å gått med Kirran, :D, ska väl vänta in skidåkning nu då ! ^^ Tänk vad tomt det kommer bli sen utan skidåkningen :O

 Ajja, puss på er !
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0