Jamen smäll upp dörren, gör det...

Aaah jag blir tokig!!!


 
Asså så fort pappa eller Erik ska in på mitt rum så SLÅR dom upp dörren så man hoppar tre meter upp i luften och sen landar på databordet, och kanske är det därför min dator hela tiden dampar ? Hmm... Värt att tänka på.

 Lyssnar på lite Eminem - Loose Yourself såhär innan jag ska sluta andas i en å en halv minut igen när Anja ska köra sitt andra åk.. Asså jag satt å krama om kudden med hjärtat i halsgropen när hon åkte!! Hon var ju nära döden igår känns det som ! :O Hela Sverige måste ju ha stannat!!

 hmm.. Å Elin, vad håller hon på med då ! Typ råkat på nån jäkla influensa som resten av skolan oxå gjort.. :O Nästan varenda klass är halv.. Vi hade bara 5 pojkar i klassen idag .. oO Nej nu får alla ta å bli friska tycker jag så allt blir som det ska va ;) 

 Jag e i alla fall glad, för Pernilla ska åka upp till Furudal i morgon :D 
Jag ska försöka vara duktig och blogga när jag e i Furudal oxå ^^ 
 Brukar inte vara det :P
Skäms på sig ;) 

 Asså designen på bloggen är jättetråkigt, men ändå känns det rätt skönt med en enkel vit design.. Det känns så stilrent på nått vis, och bilderna hamnar mer i fokus då ! :) 

 Nu ska jag snart kila in i rummet, sen ska jag packa.. Funderar lite på att inte göra klart matteläxan ikväll xD Haha, inte bra tänkt Linda.. Men jajja ! :) 
  God Natt säger jag nu ! Avslutar dagen med världens mysigaste bild på Simba :)


 



 

 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0