In på andra varvet då !

Jahapp! 

 
Nu ska ni inte tro att jag är någon amatörbloggare! Jag har över 7 månaders bloggande bakom mig :P Men jag var tvungen att starta upp en ny blogg eftersom ett äckel läste min blogg..

 Det känns å andra sidan skönt att börja om på nytt, fast designen här får mig att vilja spy, just nu i alla fall.. Grönt å äckligt.. Ska försöka fixa till något liknande en header senare :)

Om jag ska berätta lite om mig själv då ! :P Inte för att det behövs kanske.. Men nu kände jag för det :P Jag heter då Linda. Älskar musik mer än livet själv, och skulle inte andas en minut till om musiken slutade ljuda ! Jag älskar mina vänner, som är en liten klan, ni kommer höra namn som Fisken, Kirre-Kii, Judith, Juliet, Änja, Caroow, Ante, asså det går att fortsätta forever.. Sen min släkt :D Dom e oxå mina bästa vänner. Pernilla är min systerkusin enligt mej, för henne kan man alltid prata med om allt och det är så jävla bra tycker jag :D Så därför är hon utnämnd till systern jag aldrig fick eftersom hon e nära släkt.. Å mamma å pappa va ju tvugna att skaffa en Erik istället för en Erika typ :P
Men det gör inget :P Min lillebror kan ibland va helt okej :D Vi e ganska lika han och jag ! :) För jag har alltid varit lite killig av mig ^^ Så vi har vissa intressen likadana och musiksmak :P Verkligen ! ^^ Men ibland lyssnar han på skit måste jag erkänna xD Haha, fast mest pratar vi om epa-traktorer känns det som xD haha, å det e ju kanske inte mitt störta intresse xD

 Hmm. Tillbaka till släkten då ! :) En helt underbar släkt har jag ! 17 kusiner... Haha :D Å Furudal är home of my heart bara så ni vet ! :)

 Spelar mycket gitarr, skriver egna låtar.. Men inte lika mkt nu som förut tyvärr.. Mycket diktande, men mest är jag med kommpissaarna :D
 Haha, jag tror många stadsbor skulle kalla mig för en jävla raggarjävel typ ! ^^ Lyssnar på sån musik ibland, och är intresserad av kulturen :D Skulle kunna säga att jag är uppväxt i den och älskar den ! :) Men jag lyssnar oxå på hårdrock och sen all musik därimellan :D Som Eminem, Robert Pattinson (L), Sister Hazel, Evanescense osv osv :P

 Har två kaniner som är sötast i hela världen.. Ronja som e lika som jag.. Korkad och sötast :P Och Chibi som står för den vilda sidan jag har, och som är sjuuukt söt :) 
 Ska lägga upp en bild på dom ! Sen ska jag lägga upp en bild på vardera av mina närmaste vänner som jag umgås med hemma och i skolan !:)

 Kom ihåg en viktigt sak.
Brynäs

 Det va det.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Naaaw men Linda då! Känner precis likadant!

Me lövs u. ^____^

2010-02-17 @ 18:31:59
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0