Hörlurar ftw :D


Mjao muu bää !!

 
Hur e det med er ?
Med mej e det kanon, för jag har lov :D Det e ju okej att va i skolan å så bland poolers.. Men läxor suger !  :( Å plugg  :P Haha, såå, nej, inte skola nej nej :D Ska nog inte nämna det ordet på en vecka :D

 Men jag tkr inte alls om att Julia ska vara borta HELA veckan, för ja trodde att ja äntligen skulle få tid att leka med henne, men nej nej inte alls :/ Hon var i skolan idag :D Shit vad glad jag blev, och Carro med :D Man blev liksom hel igen ^^ Å jag och Julia kan ju kommunicera som ingen annan kan ;)

 Kort dag idag, eftersom våran So-lärare skulle på begravning, vilket kanske inte va lika kul :P
Men jajja ! Sen efter skolan tvinga Julia mej att va med in till stan. Emsan pemsan följde oxå med, så gick vi runt å umgicks, fattar ni ? umGICKs ;) För smart alltså :P

 Nån fråga oss om vi snacka Engelska och vi visade henne var Ica var :P Sen bjöd världens snällaste Julia på Wienerbröd.. Men det va inte så gott xD
 Haha, men det va ju snällt ändå, å jag hade nyss predikat för Emelie att man skulle ta det man fick så Shit The Same, Different Name :P

 Jaaa, neeee, men annars ? Varit uppe hos Kristin med min äckliga bebisar Ronja å Chibi :P
 Ni får hare gött ! <3



No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0