Derodia - No Way Back

Haha,
I did it! 

 
Jag har lagt ut på Youtube när jag sjunger XD Hahha, shit :P
 Det e jobbigt faktiskt, men det känns ganska bra xD Haha,
jag skrattade mest hela tiden efter att jag gjort det xD
Sen e det illa, för jag fattade aldrig hur man gjorde om man ville ersätta själv filmen med en bild bara xD Å slippa hemska mig när jag spelar och sjunger å allt vad jag gör, men jajja :P
 Här har ni det :)
Man behöver bara söka på Derodia - No Way Back på Youube om man vill ha det xD
Haha, vilket man inte vill,



 

Haha, jaa

 ikväll har jag och Kristin sett på skräckfilm :D The Hitcher.. Den va äcklig som fan ! Samma som gjort Texas Chainsaw Massacre, och därav anledningen ! Jag gömde mig bakom kudden jag :D
 Den skrämde Kristin ELIKAMED läskig! ^^
Sen kollade vi en massa fjortisbloggar och garvade åt det,;) Sen skulle Kristin gå hem å pappa hade somnat i soffan, då garva vi åt det :P Ja, eller garva, vi dog av skratt... För vi va så trötta, så jag borde sova nu xD Haha,
ska bara, å sen ska jag, å sen kanske jag lägger mig ;)
 Puss hejjj!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0