Dataspel med lillebror e cooooolt

Jaoo

 
Det blev precis som jag sa att det säkert skulle bli, dålig uppdatering i Furudal, fastän jag sa att jag skulle skriva.. ååh :P

 Men nu ska ni få bilder från hockeyn i Fredags.. Tyvärr e bilderna tagna med mobilkameran, men you just have to stick with it ! :P




Moster Maj och Morbror Åke :D


Det var en jättekul kväll ! :D

 Lördagen var väldigt lugn :D spenderades mest med att se filmer :) Först var det Jorden Runt på 80 dagar som är en helt okej film med Jackie Chan som ju äger ;) Sen såg vi på Twilight som gick på tv1000, det e inte första gången jag ser den filmen med Pernilla ;) Haha, det var hon som lärde mig att älska Twilight. Frågan är om det e positivt eller inte, för man blir ju galen ;D Så vi satt å sa alla repliker innan dom blev sagda tills Erik blev arg på oss ;)
 Sen såg vi High School Musical 3 och jag höll på att kräkas varje gång dom skulle sjunga -_-' Fy fan, å Zac Efron var inte snygg heller :( Som vanligt ;) Det är ytterst o-ofta han är snygg ;)
 Sen såg vi på Sweet Home Alabama som ju gick på femman eller vad det var för kanal ! :) Guuuuuud vilken mysig film :D Helt underbar var den! Jag älskar när dom snackar bondspråk på engelska :D Å sen var killen i filmen jättetöööt ! :D (A)

 Sen vare till att sova.. :D Eller ligga och dregla med Zimba hela natten ;)
 Möösit, haha, inte alls :P

 Körde i 10 hela vägen hem ungefär... Det är ju inge vidare kul med snöoväder, men jag hoppades ändå på nått värre som skulle göra så att vi blev instängda i Furudal, men nej nej..

 Haha, det va en som typ stod å blottade sig och hade pisspaus på vägen hem xD xD Haha, vilken perk xD Sen mötte vi Larz Kristerz-busen igen :D Vi vinkade och chauffören vinkade tillbaka, e inte det coolt va ? ;)

 Hemma, äta mat, göra chokladmuffins, äta smet, gå upp till Kristin, gå hem, spela dataspel med Erik, nu, vänta på damernas skidskytte.
 God natt, sov gött  ! <3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0