10.42, jaaa, jag har sovit ! :D

Äntligen har jag fått sova ut :D
 
 
men ja gäspar ändå ja ! ^^
Erik har åkt iväg till Timrå över dagen för att spela bandy :P Fan va drygt, kliva upp typ sex å åka iväg.. -_-'
Men jag vaknade ganska mycket nyss. Idag ska jag äntligen på Buddy Holly - Musikalen jag har längtat till den så länge, så nu hoppas jag att den blir bra :D Fy fan, när det blir Peggy Sue kommer inte jag kunna sitta still eller ;)
 Jag har sagt åt Charlotta att vi ska lyssna på 88.8 på vägen dit, så så blir det nog ;) Man måste ju ladda upp liksom :P

 Hmm,
inatt drömde jag att det var sommar, midsommar faktiskt.. Men ändå började drömmer med att jag och Julia satt utanför Eriks och Kristins klassrum och spionerade på dom.. För mördaren i filmen som vi såg igår jag och Kristin, satt mitt på golvet i en rullstol i deras klassrum ? Sen kom en kille från nian och skällde ut oss för att vi spionerade xD Sen gick jag in i klassrummet för jag hade nått papper som Erik behövde och sen fick jag hämta nå vitt papper som han behövde xD men då gick jag hem till en annan kille i nian och hämtade det XD Och jag fick en bulle (A) Sen så när jag gick så var det plötsligt jag ocg morbror Åke som va ute och plockade blomsterbuketter till olika personer.. xD Haha, en till nån granne, så var det nån som vi stötte på som tiggde åt sig, sen mötte vi Simpen som hade plockat en blomma åt mamma som han satte fast med ett Falcon-klistermärke på nån jävla bil XD asså, fattar ni mitt problem eller ? XD Drömmer slutade med att Åke säger " Äh, nu lyssnar vi på Larz-Kristerz skivan med den här låten, men dug vad hette den nu igen ? " Och jag börjar sjunga : "Kärleken kommer genom fönstret och knackar på min dörr, kryper ut i kroppen som den aldrig gjort förr, osv"

 Ni vill inte va i mina drömmar :P Ni vet aldrig vad ni kan råka ut för ^^
 Ha en bra dag <3



 Inte illa alls faktiskt :D
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0