One look, could kill, my pain, your thrill, I wanna love you but I better not touch




Då börjar dagen gå mot sitt slut och jag har nästan fått det jag ville gjort ^^

Haft ChibN ute:

Bakat kakor:

Städat:




nu ska jag snart ut å gå med kristin, sen blire kanske lite plugg!!
Elin va hit och åt kakor med mig ^^<3
har typ pratat i telefon konstant dom senaste timmarna :p fett värt :D
puss på er, godnatt ^_^



Dear God, the only thing I ask of you is to hold her when I'm not around...
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Ms.Ägare-of-the-tröja

Vad är det jag skådar under mitt högra ögonbryn?

kan det vara min tröja placerad på lindas överkropp? ja det kan det!!!!!!



hihi åh va lycklig jag blir när du använder mina kläder ^^ <3 mjau älskdig!

2010-12-10 @ 12:27:16

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0