On the street were you live, girls talk about their sociallives


Tjaaaaaaaaa


Till 2011 ska jag tuffa till mej :D fast jag är ju redan så jävla frän!
Men jag ska bitcha till mig lite.. eller nej asså inte så .. men jag ska liksom inte alls ta någon skit, om man behandlar mig illa vill jag inte tycka om den personen.. Jag har tillräckligt med vänner för att behöva förlåta "bekanta"...

Det där blev klurigt..
hehe


Igår kväll var det mysig hemmakväll här med sötaste Elin, Emelie och Kristin :D Riktigt härligt! fast jag låg typ på golvet lite borta haha men det va kul att ha dom här, det var det ;p

Sen vid ... sent så låg jag och kristin och kollade på stjärnorna tills jag hade sett två stycken stjärnfall.. fem minuter max xD Haha men jag älskar stjärnorna, det e fan nått med dom som är så jävla avslappnande och liksom.. rengörande, alltså rensar tankarna :D

Somnade  inte förrän halvtre.. hehe (A)

Sen ringde klockan eftersom jag var tvungen att ställa den för att kunna åka till stan med Elin och Kristin ^^ Träffade Julia i en värdefull timme innan hon drog vidare mot förorten.. :P
Hittade nästan INGENTING på stan, fastän det fanns ganska mkt.. Ångrar att jag inte köpte mer smycken..
Köpte i alla fall en ring, en stooooor ginatricot-tröja och foundation... usch, jävlar, förlorade foundationsoskulden idag :o fast det e rätt duktigt att nästan vara sjutton innan man förlorar den ;)

Nu väntar jag på Kristin och kanske Emelie.. hehe, har inte fått svar där ännu ! ^^

Snart bär det av till Furudal och frun min ! Antonia <3
tre dagar....
tre.


jamen ha det gött hörrni så hörs vi!
/ L

sötaste <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0