In this tainted soul, in this weak young heart, Am I Too Much For You?



För det första det finns inget töntigare än det här med att Prinsessan Victoria är eller inte är gravid.. Vem fan bryr sig? Tänk om hon inte är det då ? Stackarn har väl haft ätstörningsproblem förut fick jag för mig Julia sa? Shit.. Asså om hon inte är det vill ja bara strypa pressen.. asså fatta, klänningen kanske bara liksom putade ut lite lr kanske uppblåst mage.. vafan som helst.. och än sen om hon är gravid.. Ååååå shit.. detta land.. denna värld.. pinsam att leva i ! Förstasidorna.. viktigare än allt annat, prinsessan är kanske möjligtvis gravid för att hon inte valde att dricka på nobelfesten... yeeeey!


Sådär, hehe, då har jag fått det sagt! ^^
Idag har jag och Julia och Erik och Pappa varit till Sågmyra på Lager och inhandlat lite saker på pappas bekostnad :P
Köpt en kofta, två par leggings, en skjorta, en sjal och ett par skor som ja säkert aldrig kommer använda (y) Men jag tkr dom e skitsnygga! ^^


bild1: skor
bild2:skjortan + skor + leggings

Humm Humm.. nej det var väl det :P Julia sov ju hos mej inatt ^^ men det hände inte så mkt xD vi var både trötta och hade ingen energi direkt till någonting så vi sov xD
Julia sa väl en och annan rolig sak igår och jag försökte lära henne spela supermario ^^ hehe!
Inte det lättaste det eller :P
Jag upptäckte att jag kan gå upp i brygga och blev överlycklig för det :P det måste ju betyda att jag är lite vig i alla fall ! :D Vill så gärna börja tränaaaaa!!! men när fan ska jag ha tid med det då ? Den här veckan är så smockad med grejer, å det e ju kul att sista veckan är FULL!
Bland annat:
Luciafirande
Pepparkakhusbak
Uppsats om droger som ska in (har inte börjat skriva på än)
Matte ska in, om Arkimedes eller Pythagoras sats
Seminarium i historia
Seminarium i svenska.. kan ju tilläggas att jag verkligen hatar seminarium!
Julshopping med juuuliia
Plugga inför nästa nationella prov i matte
Ha nationella prov i matte

allt detta innan fredag..


Men sen är det fan Rättvik och Parken som gäller med några av mina mest underbara vänner, sedan bär det av mot Furudal som jag saknar sönder och sedan är det nästan Julafton! Underbart!


Nu ska jag spela lite mer gitarr, sen ska jag åka pulka och matta med Kristin xD haha, vi måste inviga det för iår juuu!! :) vi skulle ha åkt skridskor om inte jag va så töntig och sa nej xP
Ha en trevlig lördagkväll!
// Linda

låten jag lirar nu:
skunk anansie - weak
 

en sjukt jävla bra låt!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0