daniel tkr jag ska va blond och tkr jag är ful i brunt hår :'(

emoemoemoemoemoemoemoemoemo

uuuuuääääähhhhhhh!!!!! :'(

Daniel han sa till mig att jag inte skulle färga håret brunt fastän jag hade bestämt det för längesen och då tkr han att jag blir jätteful och han ba ååååh är du seriös med den där skjortan elleh? den va ju skitful!!! iaf på dig, på linda är den skitsnygg, för hon är snyggast i världen och du är jätteful i jämfört med henne din fula elefant! äter du seriöst hamburgare och pizza och alla andra onyttiga saker som du stoppar i dig? usch va äcklig du är och ful!!!!! jävla fula unge! dö!!!!!!!!!!

:'(

/JULIA
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Antonia

men gumman, du är fin precis som du är! oavsätt om du är brun eller blond <3 du är skit fin och jag älskar dej ! <333333

2010-12-07 @ 17:58:17
Said By: Emelie

Julia, du är inte ful!! :O och jag tror inte att daniel har sagt det, och om han har gjort det så ska jag slå honom! du passar i alla hårfärger älskling ^^ <3

2010-12-07 @ 18:21:25
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0