you'd be mine this is my fantasy


Brown hair ! :)
Jag tkr om det!
Trivdes som blond ! Jättemkt !
men jag tkr om att vara brunett oxå..
" Blonds may have more fun, but Edward Cullen choose a brownhaired girl " ;)

försöker verkligen just nu, att hålla humöret uppe..
men faan vad jag inte vill vara här hemma :( det har inget med någon att göra,
det är bara att det är så mkt där uppe som jag måste reda ut, eller va med om, eftersom jag är väldigt involverad.. Och därför får jag fan ingen luft här hemma.. Kommer i alla fall sitta här hemma hela jävla vintern.. Å nu behöver verkligen Antonia mig.. Å då är jag inte där. Får mig att känna mig sämst!
Försökt övertala pappa om att skjutsa upp mig.. Men det verkar som om att jag helt enkelt kommer få lov att stå ut i 41 och en halv timme här hemma............................................................

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

Du är bäst Linda, älskar dig ♥

2010-08-01 @ 22:59:30
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0