Be a real cool cat, be a rockabillyrebel like me

God morgon ! :)

Eller jag har varit vaken i enochenhalv-timme redan men ändå ^^

Den här dagen kommer bli bra tror jag ! :) Jag känner det på mig.. Jag och min dator har kommit överens HELA morgonen och högtalarna har väckts till liv ( det visade sig vara en sladd som åkt ur.. hehehehe)
Jag har till och med fått ladda hem FC till datorn och vi har gjort en gemensam spellista (kallar den Spotify 2000) eftersom att den är mkt bättre än Spotify eftersom den har ALL musik jag gillar UTAN reklam (a)
Så nu sitter vi här som gamla krigsveteraner (eftersom vi alltid slogs) och pratar gamla fina minnen ! ^^ Minns tillexempel när jag skickade datorn till Danmarks uppfostringskollo, och när den kom hem mådde den betydligt bättre än innan.. Men inte helt bra.. Fast idag är det väldigt bra. Hitintills ! :P


Får se vad dagen har att bju' på .. Ikväll äre ju byfest (y Haha! :D
Nu ska jag lära mig snacka lite Wow.. Äta något och ge mina kaniner nått att gnaga på. :P
Saknar Furudal så in i helvete.. Men så äre alltid !
Hehe
Hare Gött !<3

Ser ni ! First Class och "Spotify" (a)
Å ja ja vet att ja har mig själv som bakgrund xD Men det va för att den va mörk nog för att man skulle kunna se ikonerna om jag printade screenen! Det är inte för att jag själv tkr att jag e snygg nog att ha mig själv som bakgrund.. Ska med bums byta till Furudal ^^  <3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0