That don't bother me

Jahapp

Då ska jag försöka sammanfatta dessa dagarna då ! :P

Söndag.. Lumshedens marknad xD Å jag fick träffa underbara uppblåsbara Juliaa :D Haha
Vi typ åt tacos, satt vid datorn och sen gav vi oss ner på den stooora marknaden å sålde korv bland getingar å helvete ! :O
Jag rageade sönder på dom jävlarna!! åååh!
Men inte lät jag dom förstöra i alla fall :P
Klockan två gick vi hem till Julias place igen och .. ja vad gjorde vi ? :P Jag vet inte riktigt.. Stal Samuels mackor och åkte mot Falun ? :)

Väl i Falun gick vi på Willys och parshoppade ^^ hah det kändes typ så när vi planerade vad vi skulle leva på å sådant ! :P

Sen satt vi på hennes balkong och åt å hade trevligt :P sedan skulle vi träffa Robin, hahha, det gick inte så bra xD För ja och Julia kan ju inte cykla xD Sen tog typ vi olika vägar xD Shit ! :P
Sen gick vi hem till han och direkt fram till pianot och lekte Benjamin.. Ni vet, trycker ner en tangent, ska härma den och låter Jåååååååå. Sen en tangent högre.. Fortfarande Jååå :P

Benjamin tar sånglektioner

Sådär, så kanske det e lättare att förstå :P
Sen spelade jag gitarr (a) Haha, som vanligt ^^

Eeeehh... sen? dator? Jonsson kom så småningom och jag och Julia berättade glatt att vi skulle se på Twilight och sedan satte vi upp en affisch på våran älskling Edward på väggen ^^ Haha, riktigt lyckat ! :P
Jag och Julia sa alla repliker innan dom blev sagda och grät som vanligt när Edward suger ut giftet ur Bella :P

Resten är historia ^^
Juste jag och Julia köpte tröjor xD Men dom har jag ingen bild på än.. Om jag kommer ihåg ska ni få några söta bilder sen :D

Måndagen, Saxenborg med ettorna ^^
Jag.. trött som faan..

Men det va kul där ^^ Vi fick leka en massa samarbetsgrejer med klassen och alla bara hade kul och mådde bra ! :D
Tror alla kom mkt närmare varandra ^^






Grymt ! :D
Sp1b är jättesöta och jättebra ! :) Det här blir nog bra tror jag ! :)

Sen igår så plötsligt ringer Antonia och Mills och vill at vi ska träffas ! Haha, fatta om man blir glad så jag stannade i Falun och fick träffa älsklingarna i endast en och en halv timme! :'( Fan vad jobbigt det va att säga hejdå!!! :'( Men på Fredag kmr jag ! :)


Nej nu ska jag ta ett råd från mina klasskompisar här och ge fan i å blogga ;D
Puss
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0