Relax, take it easy

jag håller på att bryta ihop nu...

jag klarar inte det här.. sjunga akapella  inför hela jävla Furudal... alltså, göra bort mig inför hela furudal.......
jaja, tack för den här sommaren i alla fall.. det har varit den bästa sommaren i mitt liv.. jag lovar..
kommer nog aldrig bli så glad igen.. inte efter mitt misslyckande ikväll när micken pajjar å jag ballar ur... svimmar på isen å får alla hockeykillar på mig.. hmm.. men du det lät inte så illa.. det här kanske blir bra ;P
tack nu känns det mkt bättre :P

puss
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Det kommer bli prima skinka ^^ och eftersom att Antonia ska spela in så kommer hela din släkt och alla du någonsin har träffat få höra också, menn du vet... ingen press ;) <3<3<3<3<3<3

2010-08-10 @ 15:57:25
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0