ooooh can put it out

Har du:
Någon som förstår dig?  jaa
Någon som du saknar?  alltid
Någon som du hatar? nja.. hata är ju ett väldigt stakt ord ;P
Vem kramade dig senast? Hmm.. Jonsson tror ja,
Vem pussade dig senast? det vet ja inte ^^
Vem ringde dig senast? Ruben tror ja, eller nej Antonia.. Hmm :P
Vem ringde du senast?  Antonia :)
Vem var hemma hos dig senast? Antonia om vi snackar hemma-Östanvik:)
Vem var du hemma hos senast? Här hos Maj :P
Har du några kärleksproblem? Nja. vet inte xD kanske :P
Har du pratat med någon idag? Inte nu sen jag vakna :P men tidigare i natt/dag
Har du gråtit idag? aah :$
Har du skrattat idag? antagligen :P

Jag:

Svär ofta? fan ja :D
Sjunger i duschen? klart ^^
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? why not ? (a
Skrattar åt dina egna skämt? gör jag säkert :P
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? naeeej

Har du:
piercingar? nope
Syskon? jojjomen
Jobb? nee
För många vänner? kan man ha d ?
Rymt hemifrån? ahha jaa, rolig historia :P
Färgat håret? jaooo :)
Bra självförtroende? nääee.. för de mesta inte.
Sagt "jag älskar dig" till någon? jahaoo
Varit kär? mm..
Dumpat någon?
  naej
Gjort något olagligt?  hm.. aah.
Somnat i skolan? velat :P
Brutit ett ben? neee
Tappat bort mig i min hemstad? säkert ^^
Sett en fallande stjärna och önskat? senast igår (a
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? många ggr
Smugit ut utan lov? hmm.. venne.. går väl typ ut ändå ?
En hemlighet som ingen annan vet? hmm.. ja vet inte, säkert :P hah
Sovit en hel dag? nee :D Sova e tråkigt !
Somnat gråtande? jaa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha kul fråga ^^ Neej ! :)
Blivit generad inför folk? jaoo
Varit kär i någon utan att säga det till personen? tyvärr ja
Ätit musslor? nee
Haft ett förhållande i under en månad? tror de :P
Blivit kallad player? nääej.. inte va ja minns
Färgat ditt hår svart? eeh? nee ?:P

Vad:
Längtar du till mest just nu? Tills ja kommer hem till Antonia senare idag.. Jo de är nog det jag längtar efter mest..:)
Ska du göra i helgen? HA ÅNGEST FÖR JAG SKA ÅKA HEM :(
Har du för kläder på dig? mjukisar och grått linne
Gjorde du igår? hemligt (a  va med antonia :P
Ska du göra i sommar? avsluta den bästa sommaren i mitt liv,
Åt du senast? typ... naturgodis ^^
Har du för mobil? avböjd sony ericsson T700
Vad köpte du senast? minns fan inte xD
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? dött bredvid det av skräck/chock


Vem/vilka:
Slog du senast? typ antonia :P
Fick du sms från senast? Mills :)<3
Pratade du med i telefonen senast? sa ju de.. Antonia tror ja :P
Älskar du? dom som jag skulle kunna dö för
Skulle du kunna göra allt för? m precis. dom ja älskar
Var du med senast av det motsatta könet? Ruben Jonsson Myran Wester
Kan du lita på mest ? mina vänner <3
Vet mest om dig? Vet inte riktigt.. hehe ^^
Sov du tillsammans med senast? Sov bredvid kusin Pernilla inatt ^^

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej men tänkt tanken xD
Kan du hjula? ja e bäst på de (a haha
Biter du på naglarna? I nödlägen ja..
Är du EMO? Always :D njee... it depends on who u ask . :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli skapligt gla antar ja :P
Skulle du kunna hoppa fallskärm? möjligtvis ^^
Har du sjungit inför publik? ja för fan :D
Följer du mode? lite kanske.. vet inte xD
Är du hungrig? nej blää
Är du blyg? nja.. nee.. int så värst:P




 jag vet att texten skiftar storlek å sånt skit, men jajja :P <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0