Me and my guitar and my rambling band

tjena!

nej klart så kommer inte Antonia -.- Jävla Eva! Ska nog aldrig förlåta henne för det här ! :P

Kommer nog inte klara två veckor utan henne och Mills..
Näej.. Det kommer jag inte.. Får försöka ta mig dit, eller/och dom får ta sig hit ! :)


Imorse var det sådär cp-jobbigt att kliva upp på morgonen.. Jag förstår inte hur det kan vara så fruktansvärt jobbigt.. Men det är bara det.. Man blir deprimerad.. Sen drar man på lite (MYCKET) musik.. Imorse, Eminem, och sen känns livet lite bättre :)

Skolan sen !
Haha, varje morgon möter jag nån jätteläskig tjockis som har en tröja som slutar långt ovanför naveln och magen liksom hänger ut och typ döljer allt ner till knäna oO Å shortsen slutar vid låren..
Någon som inte riktigt förstått sin storlek.. Han är väldigt läskig och typ ser svettig och lortig ut.. Sen slår han sig ner på en parkbänk och spanar in rumpor..
Sån ska nog jag bli..
Antingen sån eller sån där speedway-tjej som viftar med ett paraply !
Sådär ja.. Future Planned ! :)

Vi lekte väl lekar i morse igen :P bara för att lära oss namn  ! :)
Kastade bollar och de va jättekul att kasta på sånna som inte va beredda (a
Så det blev liksom skratt å sånt på en gång :)
Sen pluggade vi lite i våra grupper tror ja..
Jag jobbar med Andreas och Madde. Två jättetrevliga personer ! :D
Eller alla i min klass är trevliga ! :D Fast nu e vi bara typ 13..
Jag, Andreas, Jakob, Daniel, John, Sofia, Sofia, Ida, Linnea, Agnes, Madde, Stina och Tove !
Men alla är snälla :D haha såklart ^^

Nej men idag har varit en bra dag.. En bättre dag.. Spänningen har börjar släppa. Fast ärligt så ser jag inte mig själv i någon av tjejerna.. :S Eller jag vet inte riktigt än..
Men jag trivs ändå med klassen i helhet, och killarna är kanon ^^
Haha men nu lät det som om att tjejerna inte alls va bra.. :O Men de e dom..
Nej nu ska jag vara tyst.. :P

hade matte idag ialla fall.. Det sög xD
Annars... Det va grymt kul när vi börja inreda rummen ! :P

Slutade halv4..
Gick lite på stan med Madde !:)
Sen träffa jag på Linda Felicia Hanna och Marie :D <3
Åkte hem..
Sen va jag på fotboll :P

Nu e Emelie Kristin och Elin här och dom tkr ja e osocial..
He he he
Puss på er  :-*



No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0