Listen to Iron Maiden with me

usch jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. hmm..
finns nog inte så mkt att säga :P

Va hos Myran igår med Antonia,
Ruben å Jonsson kom å vi satt å kolla på Grodan Boll xD
Haha,
sen skulle vi till Kommunalhuset, och jag skjutsade Antonia :P
Det gick sämst... Trodde jag skulle köra ihjäl oss båda ^^

Sen gick vi till båtklubben och halv ett va ja och Antonia hemma, eller ja, här hos Antonias mormor ! :)

Hm hm.. jaoo :)
Hörs kanske sen !



When the flame stops burning, there's a chanche that you,
don't know what you're doing, or what to do,
your heart doesn't make choices, it's longing for love,
take the first best, are you happy know ?

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0