It's hard to deal with the pain of loosing you

Hej Söndag

Helger går alldeles alldeles för fort!

Fast nu är ju förstås hela söndagen kvar.
Men helger borde vara ungefär ett sommarlov långt :P

Jag och emelie har setat och spelat gitarr för våra fina grannar (:
Dom är så snälla ^^

Fast nu gör det ont att trycka på tangenterna.. För stålsträngaren, the Yamaha, gör så jävla ont.. Känns som om att man tar ackord på knivblad ungefär..

Nä nu ska jag sova.. Imorgon blire te å sälja körv på Lumshedens marknad med underbaraste Julia ! :) Sen får vi se vad som händer på kvällen ^^ Sover i alla fall i Falun tror jag och sen på Måndag morgon åker jag och alla andra ettor på Falu Fri till saxenborg (där ja varit på konfaläger -.- haha) där vi ska bo tills på tisdagen ! :P
Så mig kommer ni inte höra mkt från på tre dagar tror jag ! :) Bara under dom stunderna jag e vid en dator ^^ Var jag nu ska hitta en sådan!

La la la / Linda

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0