I couldn't face a life without your light

Heeej

Skolan igen.. Men jag har kommit på att vi inte gör så mkt annat än att sitta vid datorn :P
Så jag menar.. Att blogga är ingen svår sak att göra.. ! :)

Imorse fick vi köra knuten med klassen när man ska blunda och ta tag i någon random persons händer.. Första gången gick det skitbra.. Andra gången höll på vi på så länge att vi typ sabba allt och fick motvilligt ge upp ! :P

Sen nu har jag Andreas och Madde pluggat i en timme.. Men jag var verkligen inte på humör för plugg.. Så dom har ju typ gjort allt.. :S Dålig stil av mig.. Men jag har inte riktigt blivit uppkopplad än.. ^^ Haha !


Nu ska vi gå och äta när som helst.. Mat mat mat ! :D
blir ju så hungrig när jag i princip inte äter någon frukost (frulle ;D)

Undrar om Julia har en dator.. Hmm.. spännande att se ! :P
Ser fram emot att få träffa henne såååå mkt !
Fast jag träffade henne igår morse..
Det va nån läskig person som gick och log överdrivet mkt mot mig och jag tänkte.. He he he.. Ööh.. vilket håll ska jag springa ? :O
Sen sträckte hon typ ut armarna och jag bah: shit nu tar hon mig :O
Sen fatta jag att det bara var min Schulia (L)
Jag tror jag fick en sån chock av att se henne.. Att jag liksom inte kunde koppla ! :)
Sen blev jag lycklig (a
haha

jajja, ha det bra hörrni ! :) Får se om vi hörs någe mer !
hej hej !


Min stjärna !
Min idol !
Min förebild !
hihi <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

bra att du redan har glömt vilka vi är linda ? blir nästan besviken på dig om du inte känner igen julia? ;)

2010-08-20 @ 19:23:17
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0