hold on if you feel like letting go

hejhej

nyss kommit hem från Kristin där jag varit med Elin och Emelie !:)
vi har pratat massa och sett på film :) "Save the last dance"
helt okej :P tkr om hon som spelar i den filmen, vet dock inte vad hon heter, men hon är med i "10 orsaker att hata dig" som är en bra film med riktigt bra musik :D

Nu är det Måndag! kan ni fatta, imorrn e det Tisdag! Och det innebär cruising!! Men ANTONIA!!! :D
asså, tisdagen kommer bli heeeeeeeeelt galen! jag bara vet det !! åå, det kommer bli helt sjuukt ! :P
Förhoppningsvis mest bara positivt..

Fast innan dess måste jag sova.. 2 ggr måste jag sova.. -_- Men de e ju typ i alla fall 16 timmar jag kan sova bort :P så allting kommer med något positivt right?:P

näää om man ska ta å sova snart då :P
usch.. har en lång dag framför mig i morgon..
kan nog inte packa hela dagen.. så då måste jag hitta på nå annat :P men det e bara att umgås med sötKristin och mina andra söta vänner :)

Ni får ha det bra, och sov gott <3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Ja, va ska man heta den här gången då.... virre :D

det låter som att du inte vill vara hemma å va me oss, som om vi bara är nått att fördriva tiden med ! :(

men liiiinda, ja älskar dig merastaqste i all världen ! <333

2010-08-02 @ 01:40:50
Said By: Antonia :D

Lindaaaaaaaaa ! Det kommer bli as kul på classic för nicklas och oskar och resten ska dit och kanske myran :D:D:D(L) Älskar dej så otroligt mycket !<33333333



Virre: det är inte så att hon inte tycker om er, hon älskar er mest av allt ska du veta och jag har det lite jobbigt nu och senn så har hon missat en massa kul grejer här uppe och då blir hon också lite nere...:/ men hon vill vara med er och prata om det me det går tyvärr inte att förklara hur det känns för man måste känna det själv.... Okeje? :)

2010-08-02 @ 10:04:26
Said By: Antonia :D

Lindaaaaa! Det kommer bli as kul på classic ! oskar och nicklas skulle också dit och sen kanske myran :D:D:D(L) Älskar dej så otroligt mycket ! <33333333333



Virre: Det är inte som du tror hon älskar er mesta av allt men jag har en :/ så då blir man lite nere och hon vill kunna prata om det här men det går liksom inte för man måste kännna det och typ uppleva det för att förstå.... kanske svårt att fatta men det är bara så.... :/ men hon tycker verkligen om er så satans mycket ska du veta ! (L)

2010-08-02 @ 10:09:40
Said By: Emelie

Antonia: Gud va gulligt sagt ^^ förhoppningsvis lyckas jag också ta mej in på ccw så jag också får kolla vad Linda hänger med för konstiga personer ;) <3

2010-08-02 @ 12:59:02
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Antonia :P

säger bara det här :P du tar dej dit på egen risk ;):s Stackare... :s

2010-08-02 @ 15:27:31
Said By: Virreeeeeeoojjj

Ah, Antonia ja förstår. :)

Hihi, ja kanske också ska upp på classic med elin imorgon ;);)

2010-08-02 @ 19:00:11
Said By: Antonia :D

Asså, allvarligt nikommer på egen risk säger jag bara ! :s

2010-08-02 @ 23:35:46
Said By: Emelie

Synd bara att jag inte kommer komma dit nu då för jag har ingen att åka med D':

2010-08-02 @ 23:35:50
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0