he brings a gun to school

fan

vad pissigt allt känns just nu!
 men ändå mår jag bra..
det var helt klart duschen!! Har aldrig mått så bra efter en dusch! Det va verkligen så att all skit bara tvättades bort! Honor to the dusch!

Ikväll hoppas jag på film med Antonia och Erik! Det känns som om att det skulle sitta så bra just nu !
Bara chiiiilll!
Imorgon e det hea, och då måste man liksom ladda batterina ! :)
Speciellt eftersom jag somnar fem på nätterna oO

Antonia och jag ! Haha :D (L) Vilka stjärnor vi är ! ^^ Vi kan fan lyckas med allt ^^
Ni skulle ha sett oss cyklandes genom Furudal inatt xD Eller nej, det skulle ni fan inte x'D
Shiiiet ^^

Hm hm hm.. vad mer ?
Jag är världes sämsta bästa vän, det har jag fått ganska klart för mig idag.. Men eftersom jag HAR världens bästa vän så förlåter Emelie mig när ja säger att jag inte kan komma hem tills på lördag.. (L)
Hm, vad har jag att gnälla över som har en så bra vän ! :D

nej nej, om man skulle gå å sätta sig med Maj Mikael Lillebror och mor min då!
Hare jävligt bra hörrni!
<3

(jo ja vet att ni vill ha bilder.. men jag har sladden hemma i stugan (a) )

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0