Go and fuck yourself !

Haha,
bra överskrift (a''

Sitter hemma hos ÄlsklingsfavoritAntonia just nu ! :)
Är trött som fan, för det e spöken i stugan har jag kommit på !:O
Dom står och tittar på mig hela natten! Sen kyler dom ner mig så jag skakar på nätterna medans mamma och Erik säger att det e skitvarmt! OBRA tkr jag!
Såå, jag får väl helt enkelt ge fan i å sova hemma..
Tänkte somna med musik i öronen i natt, men kom på att spökerna skulle strypa mig med headsetet då :P
Njaa, så man kan ju säga att jag och spöken inte går å bra ihop :P

Laddar inför hea ikväll, men jag börjar bli så in i helvete nervös.. Venne varför.. :S
Men usch.. ja, nej, det e inte lätt eller..

Men kusin Jonathan ska dit, och det e alltid nått positivt.. Hoppas ja :D

Ska väl ragga upp killar som vill dansa.. Typ Ruben xD hahah ^^

Varit hos Maj idag, de e mitt andra hem tror jag :) Det e så lätt att andas ut å må bra där :D Älskar det ^^
Sen fick jag träffa Pernilla en stund nu ! Det har blivit så dåligt med det i sommar !
:(
Måste fixas.. :O

Nejmenja.. hmm.. Ska väl.. snart hem å äta tror ja :P Men då kommer mamma börja köra med mig så jag måste göra en massa, å jag e så trött.. DRYGT ! :P

Dagens Låt: Björn Rosenström - En gång är ingen gång

kääääääääääääääääärlek (L)(L)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0