Don't wanna kiss don't wanna touch

Bonjour mes amis

oj vad tankarna snurrar i mitt huvud..
jag är så hjärntvättad.. jag kan inte tänka klart längre..!

Å fan. idag hade jag kunnat grina.. men all nervositet för igår gjorde så att ja inte känner så mkt längre..
fan antonia, du är så bra, du är fantastisk och du är bäst. kom ihåg det (L)

Vi har inte haft så "glada" föräldrar idag.. eller.. vissa.. eller ja..
ska väl inte säga så mkt,
men ett tag ville vi åka till Boda i några dagar..
Nu känns allt bättre igen.
jag e på furudal inatt !
Sover hos Pernilla ;D
Kusin Jonas har oxå kommit hem :)<3
Ätit fruktsallad. fått tillbaka livet :P

fan Furudal är en dramaserie, en spännande lovar jag er.
/Linda

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0