'cause your independent and you've got my attention

fredag den trettonde

Mills fail no. 1: Styret lossna på cykeln xD
Mills fail no.2: Peta penna i ögat
Mills fail no. 3: Spiller cola på sig själv
Mills fail no.4: Vet att det är hennes pappa som ringer hem till Antonia men svarar i alla fall "Henriksson" hahha, för jävla bra asså :P
Mills fail no.5: Linda säger lugnt och sansat: Kolla två spindlar. Mills och Antonia blir hysteriska och skriker rakt ut å mosar spindlarna tills dom dött 27 ggr om :O
Mills fail no.6: Slog huvudet i taket
Mills fail no.7: Typ klappar Linda i ansiktet samtidigt som hon ska lip-posa haha vilket slutar med att Linda slickar på Mills hand xD

Antonia fail no.1: Spiller gräddfil över sig själv
Antonia fail no.2: Hennes ex sms:ar.. CAREFACE*
Antonia fail no.3: Förösker få igång motorn och är påväg in i nordbron oO

Största failen: Att vi satte oss i en båt och det börja regna o åska :P

(har fyllt på eftersom under hela dagen :P)

Å än är inte Fredag den trettonde slut ! :P


Haha jag har själv börjar oroa mej för vad fan ja ska råka ut för.. men det upptäcker jag väl sen när vi ska åka båt till Furudal, jag Antonia o Mills xD hahha, i en liten liten liten roddbåt som vi ska sätta motor i ^^

Hittils idag har vi hunnit cykla ner till Furudal och hälsat på Erik och Hanna som jobbar på ishallen ^^ Ätit en toast ( MED SMÖR PÅ!! ) Det ni.. De trodde ni aldrig va ? :P Men ja har växt den här sommaren ;)

Hmm.. Kommit på att jag inte behöver ha någon otur idag, för det finns inget som kan göra mig mer olycklig än tanken på att sommarlovet faktiskt är slut... Fyyyfaaaaaaaaan!! :@


Juste.. Om ni vill veta vad vi gjorde igår så säger jag.. det får ni inte veta ;) Mohahha ;D
Nej men haha ja vaad gjorde vi för oskyldiga saker igår.. titta på stjärnor i två timmar och va ute å gick !
Å ni ska veta hur underbart de va å ligga under stjärnorna med dom här härligaste underbaraste personerna Camilla och Antonia (L)
Erik va oxå förbi vid halv2 på natten och sen sov jag ENSAM uppe på vinden i stugan med alla spöken!! Låg å krama telefonen hela natten (a <3

Nu ska vi snart äta Tacos och ge oss ut på sjön ;)
Wish us luck och ta det lugnt idag ;)

Dagens Låt : Akon - Beautiful

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Alla dina fails då? Va dom för hemska för att ta med? Hade du inga fem minuter? xD



Haha, jag tycker synd om Mills :P <3

2010-08-14 @ 11:49:00
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0