But I'm afraid

God morgon ! :)

Vill börja med att säga en sak... Inlägget som började med "Antmeister här ;)" är skrivet av gästbloggande Antonia ;D Hehehe, kanske va lite svårt att förstå ^^ Men livet är inte alltid lätt :P


Jag har en sån in i helsikes ångest.. I morgon åker jag hem och i övermorgon börjar jag i skolan..
Det känns så jävla värdelöst!
Såå nu funderar jag på vad man ska göra sista natten innan man börjar skolan :P Eller ja, för i morgon natt måste jag ju sova :P Men va ska man hitta på för sattyg i kväll? ;)
He he he, i min sattygstopplista :P

Jaa vi åkte ju båt igår :P Hahahha, fyfan vad lyckat det va :D Livet som luffare xD Vi va typ påväg in i Nordbron och land och herregud.. Vi skrek över hela Furudal (a
Och det börja regna som fa-an! :P
Men annars.. Det gick helt okej ! ;)
Sen såg vi tre filmer igår.. Great balls of fire, Crossroads och I taket lyser stjärnorna ! ^^
Sov här hos Antonia :P Får ju varken plats eller ro att sova hemma :P

Nu ska vi göra en Sommaren 2010-best of
återkommer :P
/Linda

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Fölåt då :P bara för att jag aldrig läser rubrikerna då xD <3

2010-08-14 @ 20:01:30
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0