Antmeister här ;)

Livet suger för vidare en mina underbara kompisar gör det såå jävla mycket bättre och helt klart att leva för. Jag tror att jag ska sluta leta efter någon att leva med utan hitta någon att leva för... kanske inte blir så lätt men det kan vara värt ett försök tycker jag iaf... Allt går åt helvet och hela världen är upp och ned och jag förstår ingenting :s det funkar inte som det ska och jag känner attt jag bara bryter ihop och känner mej mest som en dryg bimbo som bara gråter. Det känns för jävligt men vet inte vad jag ska göra... Men mitt liv rycker snart upp sig för att mina vänner är mina "flyt/luft-kuddar" som tar mej upp från botten till den underbara ytan igen ! (L)



Älskar Mills & linda Så otroligt jävla mycket ska ni veta finns ingen mer som dom ! <3 (L)


<3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Glöm inte dina kompisar på hemmaplan också ;) haha, vet du vad, jag fattade egentligen ingenting av det där typ, men det jag får ut är att du inte mår så jävla toppen, men snart är det slut.. bästa/värsta sommaren i ditt liv, surt.. :S

2010-08-12 @ 21:29:53
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Emelie

Aha, då kanske jag förstår lite mer av vad det står, eller aa... fint skrivet var det iaf ^^

2010-08-12 @ 23:24:43
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0