Look a-like

tjennnaaa!!

 
Precis varit å käkat hos mor min !(: Cyklade till Svärdsjö jag ^^ men det e så jävla drygt när man e sjuk xD
Haha jag cyklar för att jag e cooool ;o

 Men väl hos mamma såg jag en bild som hon hade satt upp på kylskåpet som va med i Rättviksnytt eller vad det heter.. Å den va så jävla lik en bild som jag tagit :o Fick lov att ta med den hem o jämföra.. Och dom va faktiskt väldigt lika. Han som tog bilden måste ha tagit den sekunder före, eller sekunder efter mig, och varit jävligt nära mig :O 






min är den översta

 Nu kan man i alla fall inte se.. :S För min ser jätteljus ut i skillnad..
Men man kan ju se på folket som rör sig bakom att dom inte hunnit gå långt under dessa korta sekunder ^^


 Nu ska jag leta en klänning till skolavslutningen (:
Här har ni en fullständigt ascool bild på mej sen igår -_-'' Hahahaa
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0