I can be who I wanna be

Tjaba tjenna hallååå


 
Hade ju tänkt vara inne idag, men det blev ju inte riktigt så nå.. ^^
Haha, man kan ju inte låta de soliga dagarna bara passera genom att stå å vinka igenom ett fönster ? Hur ska man då få nå D-vitamin ? :o

 Så jag har väl varit ute en massa, tagit lite kort med min ickesystemkamera och umgåtts med kaninerna xD
Sen vid 5 kanske, så kom Emelie (: Vi har välkomnat sommaren genom att sitta på trappen och spela gitarr.. Precis som när det e sommar (L) Shit, jag log å skrattade, liksom sådär underbart som om att ... ja jag vet inte xD Det kändes bara så bra att få spela gitarr utomhus igen ^^ Sen har ju jag och Emelie en låt som vi e bäst på ;) Fast vi kan inte texten, men det bara är min och Emelies sommarlåt :P Amy McDonald - This is the Life den måste vi nästan sjunga in i sommar så jag kan lägga ut på bloggen ;)

 Sen kom Elin när hon såg att vi spelade gitarr, så ville hon att vi skulle spela min och Elins låt , Bubbly :P Så då hamnade vi vid datorn vid ultimate-guitar.com :P Sen hamnade vi på Youtube och satt och kollade på en massa klipp från Talang och andra duktiga personer (: Sen började vi spela Mariokart på Wii, och nyss gick dom båda hem ! (:

 Nu ska jag göra våffelgärnsmackor tror jag, duscha, och måla naglarna i samma rosa som min bloggdesign ;)

 Sov gott, imorrn e det skola! JIPPIIIIIEE!!! :(
Får se om jag ens kan gå.

 Hööjjj!
bilder ja tog ifag:



och sist men inte minst, mitt nya skrivbordunderlägg! ;)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0