What about now, what about today, what if you're making me, all that I'm meant to be




Hemkommen !

Sådär nu har jag varit på tjejkväll hos Juddanpuddan!
Alltid lika härligt att vara med sina vänner!
Först satt vi och spelade ett frågespel, typ som buzz när man har en dosa och i princip ska vara först på knappen och sedan gissa.. Jag kunde ju såklart ingenting och kom väl sist båda gångerna kan jag tänka mig :P Men jag tänker positivt ändå, tur i spel otur i kärlek brukar man ju säga, så det här året kanske bjuder på kärlek i stället? ;) man kan ju alltid hoppas! haha :D
Efter spelandet kollade vi på dum dummare, charmig film det där! Så jävla klockren! ;)
Sen sjöng vi karaoke (Lips) resten av kvällen! Förlorade det hela tiden oxå xD haha
Gillar ändå första sången med Johan som jag sjöng.. Carma carma carma carma carama camelion xD eller nått xD Kunde ju inte texten alls, då tar man fram släktdragen från mamma och bara sjunger ;p

Hade i alla fall kameran med i högsta hugg under hela kvällen! ;)
Canon det !

Imorgon, har jag lust att göra någonting, inte bara vara hemma, usch jag gillar inte den här byn, det vet ni ju xP
Men vafan jag har bott här i snart 17 år, den blir liiite enformig, och speciellt när det finns en värld där ute värd att upptäckas!
 Jag har sett mitt rum nu, jag vet hur det ser ut, kan jag få dra någon annanstans?

Shit å jag och Julia som lovade Alexander att vi skulle hälsa på honom på jullovet.. när fan ska vi göra det ? :o
så lite tid!

here u are-tha pictures!















oj det blev ju några bilder ;p
nu är det nog dags att lägga sig!
vi hörs om några timmar
pusshej!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0