Vill testa nya vägar som aldrig tycks ta slut, jag har försökt fånga den andra men har aldrig nått ut





Igår kom jag hem vid 4 och vid 5 bar det iväg mot falun på en gång igen !!
Jag, Kristin, Elin och Emelie skulle in till stan för att fira att Elin fyllt femton! ;D
Rännde väl runt på lite olika pubar och krogar där dom ville släppa in oss,
hamnade hemma hos någon gammal gubbe som lät oss sova där. Schysst tänkte vi! :)

hahahaha skämta, haha, vi åt på American Takeaway, satt där väldigt länge och pratade och gjorde fula grimaser! :D
Sen tog vi bussen upp till lugnet och var på Rock 'n Bowl i mellan 8-9 ! :D
Jättemysig kväll tyckte jag vi hade ! :D


haha första rundan gick åt helvete! ;)

då har jag fått det sagt oxå! HEEJJ!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0