Together we will rise, like thunder from the sky



HÄÄÄÄÄÄÄÄJJJ






Igår var jag och tittade på Naria med korven min! eeh... ja.. nej jag tänker inte ändra namn på henne xD

Haha Julia var skiiträdd... så ja bah: DET ÄR EN BARNFILM!
Ah juste, jag fick ju tvinga dit henne, jag bjöd henne xD eller nej, asså, myran bjöd henne egentligen för det var ju hans biljetter... hehe :)

Åh Julia bah till (ja jag tänker skriva bah) hon som stod som kassör: "Eh, vi vill ha en film med några platser upptagna...." och kassörskan bah: "Eh, jaha, du menar alltså en med få besökare, en sal med lite folk?" Julia : "Ah, juste..." Å K bah: "Jaha, det jag då har att erbjuda är Narnia..." "OK, då tar vi den!" Sen vare dax att välja platser! Jag bah: "VI TAR DOM I MITTEN!" K bah: "Okejjj" ja bah: "NEJ! längst bak vill vi ha, tar 67,68." K bah: "Okej"

Efteråt, så undrar man lite grann vad hon trodde att vi skulle göra längst bak i en biosalong med lite folk i..

Över till filmen, som var ganska mysig, som Narnia-filmer brukar vara.. Men det är ju inte sådär WOW SHIT VAD BRA DEN VAAA!!!!! Men man kunde titta på den :D

Sen när bion var slut, så kom väl städaren på en gång och vi hade väl chips precis överallt xP eh, det va mörkt och man ser inte alltid munnen, det vet man ju..

Sen sa Julia: "vi går till hemmakväll och köper godis för det är ju billigare om man har biobiljett!" jag bah: "okejj" och så gick vi dit och plockade i godis! :P Sen lämnade Julia fram biljetten å han kassören bah: "Men du det ser ut som att den här redan är avdragen, ni har redan varit på bio..." Julia : "Aahaaaaa..." "ja... så då får man egentligen inte rabatt tror jag.. men jag får ju min löni alla fall, så visst.."


Haha sen ville vi ta bussen hem till henne, för hon sa till mig att hennes busskort gick ut idag och jag bah: "ja men då kan du väl använda det idag oxå?" å hon bah: "Kan jag?" o ja bah: "ja det e klart.." så då klev hon på bussen och satte kortet mot pipen.. den bah : "PIPPIPPIP!!!" *LYSER FRENETISKT RÖTT* hahah KONUNG! Å Julia bah: "jaha.... men om det var en månad sen jag skaffa kortet, funkar det inte idag då?" å busschauffören bah: "nej"
å julia bah vände om och gick ut ur bussen xD Hahahha


Nej men det var väl den kvällen i stora drag! :P
Jag somnade typ aldrig -.-
Så nu e jag trött och måste skriva en arbetsplan som måste vara klar inom en halvtimme! YEY!


Å JAG BAH "HEEEEEEEJRÅÅÅ!"
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0