Some fallen angel had come to me and fell to heavy on my soul



Men kul att man vaknade för cirkus en timme sen..Hela jävla dagen borta ju!
Helt sjukt jävla värdelöst kan jag säga dej?
Åh imorgon tänker jag typ ställa klockan på 08.00 å upp å bara njuta av dagen..
JAG HATAR ATT SOVA BORT dagar..
Nu e det ju fan snart mörkt!
Jävla skitdag.

Måste dessutom försöka laga det här som gått sönder inom mig oxå..
Men jag orkar inte ta tag i det för jag har fan inte gjort något fel.... eller?
Åh vad jobbigt.
Nu ska jag nog ut och gå lite grann,
men har ju ingen musik på mobilen,
har ju fått en ny av världens bästa pappa :)

Nä, nu ska jag göra något.
Eh.
smell ya later suckers! :D
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Oookej. å vad är det som hänt dådå?

2011-01-05 @ 14:45:10
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0