she ain't no beautyqueen to meee, I see through her smile, I don't trust these eyes

a




ååh
vet ni vad jag viiiiill!!
jag vill in till stan, eller egentligen typ sthlm eller nå där det finns mkt affärer och bara köpa köpa köpa!
fyfan vad underbart, massa nya kläder, ganska enkla, som man kan ha mkt smycken till, ringar, halsband, stora armband! Gud vad fint !
å en svart skjorta, ett stort halsband och massa ringar..
Naaaaaaajs!

Måste ta mig in till stan

å jag älskar kläder, det gör jag! svårt att se på mig kanske,
men jag granskar folk och dömer utefter deras kläder kan jag tänka mig. jag älskar att kolla på "dagens outfit", löv it löv it löv it! Anledningen till att jag inte kan lägga så mkt intresse på kläder är att jag inte äger alla pengar i hela världen som vissa andra.. så jag nöjer mig med det lilla jag har. Ett par mjukisar och en stor tröja :p
mmmmm!!

Nej men åh vad kul att få köpa massa småsaker och baskläder..
tur att stan e stängd nu, annars hade jag tömt min plånbok!!










mjau!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0