No tears don't fall, they crash around me



hallå!


Hur ligger det till ?
Jag är så jävla slut, och mår dåligt och fryser! :(
Var dessutom vaken tills 5 inatt.. La ut en massa bilder på facebook.. Inte det lättaste kan jag säga..
Sen kunde ja inte sova, sluta med att jag sov på soffan i stället för bredvik min älskade Julia!
Jag känner mig så dum mot henne :( bara för att jag e trött så e jag så dum mot henne, men det är ju inte hennes fel att jag inte sover! :S Jag tycker inte om mig själv.. hade nog inte pallat va vän med mig om jag var någon annan!


har varit hos sötaste Judithälsklingen idag, och ätit upp hennes chips ;) Hon fyllde ju femton i förrgår :) <3

nu vet jag inte vad jag ska göra..
det står mellan sova, se på damernas-skidor eller spela sims..


vi hörs !

oj.. haha
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

SIIIIIIIIIIIIMS!!!



Och f.ö så är det inte okej att blogga så lite som du har gjort den senaste tiden... ;P Min dag blir ju förstörd.. ;D



pusss

2011-01-03 @ 18:49:26
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0