It's like a dream, no end and no beginning!



nej men vad kul!

här tänkter jag progressivt och flyttar fram min och Fias bokcirkel i tio minuter så vi ska få sluta tio minuter tidigare så att jag ska hinna med en buss hem.. Istället pratar vi i tio minuter längre! 40 jävla minuter har vi setat och snacka om en bok som suger helt galet!
Eh.. men jajja, jag hoppas vi gjorde det bra.. min svenska består av för mycket asså, liksom och typ!
Gillainte!

Nehe, nej men jag får vänta på nästa buss nu då helt enkelt.
Lungt det.
Jag SKA åka längdskidor idag, så är det bara.
Sen ska jag laga mat åt mig och jag måste antagligen duscha..
Var ju tänkt att jag skulle åka tillbaka till skolan vid typ halv 4.. men de vettefan om det blir så alltså. Då kommer jag få sitta i skolan i två timmar.. Åh vad plugg jag skulle få gjort! tror ni inte?
aja vi får se var tiden tar vägen! Sen ska jag hem till Julia i alla fall, det är ett som är säkert!

Nu funderar jag på att dra ner på stan en snabbis innan bussen går!!
HÖÖÖJ!

haha snyggve!!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Du ser plastikopererad ut.. :P

2011-01-13 @ 15:04:14
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0