Where is the love to shelter me

hej bloggen

idag är jag hemma och tkr jävligt synd om mig själv som blivit så sjuk så jag inte pallar skolan ! :P

Så idag sitter jag hemma och bryter ihop gång på gång för att jag saknar 9b så smärtsamt jävla mycket.
Det funkar inte.. 
Jag vill komma in på So-lektionen, de gula väggarna, sätta mig ner bredvid typ Julia, höra Enias Carros oi Emelies skratt o krama dom, höra Anton snacka om bögar med Staffan, säga Peace Out Suckers med Julia till Ecke så att han tjockar upp sig och retas med oss, höra Alexander och Maths skratta åt Anton, plus resten av klassen såklart.. Höra staffan säga något om cykelstället till Ozze som säger att han aldrig har rökt i hela sitt liv.. Molly som säger något som kanske va lite självklart, och klassen som säger ååå stina ^^ Sen skrattar alla och är glada :P Staffan säger något och Anton säger "Staffan, har jag nått i ögat eller? " Staffan som inte förstår och börjar kolla om Anton har något i ögat..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! JAG SAKNAR DOM SÅ MKT SÅ JAG DÖR! Sakta men säkert.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

Inte ska du dö inte lilla vän, vi borde dock träffa alla igen snart :), det kan mycket väl hända att jag dör om vi inte ser till att träffas snart Linda! <3

2010-09-03 @ 21:53:55
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0