Oh No, don't let me go

Hej där bloggen ! :)

Klockan närmar sig midnatt och jag och Antonia börjar bli väldigt väldigt trötta ! :P
Det e fan inte bra ! :O

Jag och Antonia har i alla fall cyklat till Svärdsjö ^^ Lyckades till och med träffa på lite Svärdsjöpojkar konstigt nog :P
Hälsade på mamma, sen köpte vi våra kända Pringles ! :P
Nu har vi spelar lite Mario Kart, men mest pratat ! :P
Haft mysigt sådär liksom ! (:

¨Nu håller vi på att flyttar runt lite grann här i mitt rum xD Planerar hur vi ska sova osv ! :P
Äsch det här leder ingenvart och jag orkar inte för jag bara blääää just nu :(

hjärta

Wasp (L)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

not me ;(

2010-09-04 @ 08:03:11
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: arrod ;)

Jo det skulle vi ju i och för sig kunna ha, MEN jag tycker att vi återförenas snart istället jag :D(L)

2010-09-04 @ 14:19:39
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0