Stamp on the ground, jump jump jump

Dagens pepplåt: ItaloBrothers - Stamp on the ground

kuung :D


Nu e jag hemma i Svärdsjö igen för er som undrade.. Typ ingen med andra ord ! :P
Men det hörs ! ^^ Pappa gnäller på att jag spelar för hög musik och då säger jag : Men jag kan väl åka igen ! Förresten, så ska jag sova hos Julia på tisdag :P

Ore förlorade :( Inte kul alls ! Dom spelade asbra! Så slutade det 3-2 till borlänge :S
Men dom var duktiga killarna från Furudal ! <3

Sen kom Martin dit i sin epa så i första halvlek fick vi åka lite efterlängtad epa och värma oss och dunka musik ! mmm :D Så jävla kung! (y)

nemen, nu kanske man skulle ta å äta nått, räkna lite och sen leta efter kläder som e fula :P Ska nämligen ha skolkort imorrn :O

hej hej !

Martin med snyggaste bilen ;)


antonia smeker motorhuven :P

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0