I'll never know If love's a lie

Halloj!

Jag har väl inte sådär jättekul precis..
Men jag får lite me myself and I - tid som jag verkligen behöver.
Det är alldeles för mkt som snurrar.


Imorse försökte jag skriva en låt..
Men jag gav upp skapandet och spelade Rallysport Challenge med Erik istället :P
Jag vann faktiskt två gånger (a) STOLT!
Kingslayer vad jag än gör ;P :-*

Nu ser jag fram emot fredagen då Antonia och Camilla kommer ner! Förstå vad himla mysigt att ha mina favoriter här :)<33


Hmm, har lite tråkiga saker som måste uträttas.. Städa och räkna matte.. Därför ska jag nu hitta på nått kul så att jag glömmer att dom där två sakerna måste göras! Puss :-*




Tog en urtvättat skittröja ur pappas garderob, drog på mig den, vek upp lite armar, tog en jordenrunt-sjal och sedan leggings till det ! :) Tog oxå nå brett armband jag haft några år xD Plus min förlovningsring från Antonia ;D
Fab! :D (vet att bilden ser helt omredigerad ut, men den blev för mörk så jag fixa ljusa till den :P)

Sen en tröstbild till Judith som ju oroade sig för att vara osminkad i Spanien där hon nog är nu, eller snart. :) Här har du mej osminkad ! haha lika söt som alltid -.-''

XOXO

Dagens Låt: Wasp - The Idol

                                                     Så jävla bra att jag inte hittar några ord.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0