Don't say maybe

Destination skolan!


Snart är det dags för mentorsmöte ! "Roliga timmen" på vårt språk (a)
Med tanke på att vi lekte kurragömma förrförra gången och att vi hade barnkalas förra gången, så ser jag fram emot vad denna timme har att bju' på ! :P Vet att den innehåller kladdkaka i alla fall ! :D


Sen har jag engelska, franska och sen ska jag försöka räkna matte i en timme innan Julia kommer och gästar! :))
Sen ska vi ha askul i nån liten timme innan jag ska åka hem och umgås med min pappa eftersom han tydligen tyckte att jag inte var hemma tillräckligt :P hehe, på nått vis kanske jag förstår honom :P


Men men, nio minuter kvar nu innan mentorsmötet! ^^)
Snart åtta! :P

imorrn, FURUDAL ! (L)
Första gången jag ska åka buss dit ! :O

Men hörrni sötsaker,
ni som är så söta så jag får hål i tänderna !
Jag ska gå ja ! ;D
Förresten.. Jag Sofia sofia och Mathilda gick och pratade epatraktorer idag xD fatta, jag har nog hamnat i rätt klass i alla fall ;) hahah xD BONDESTÄMPLAD FTW (a)
Puss

(sju minuter till kladdkaka.)

hehe förlåt, det e jag som minns mitt blonda hår :P

FYRA MINUTER KVAR!!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Pffft. nänä men vi säger så då! ;P (att du INTE är med Robin 24/7 alltså.)



Jamen kom hit så ska du få lite driv!

Nej jag kommer inte till Furudal i helgen, har lovat att vara hundvaktfrån söndagmorgon - måndagmorgon. Plus att jag ska träffa syster i morgon. ^^ Jag kommer till Furudal på måndag dock men då lär ju inte du vara kvar.. typiskt. har du inget påsklov eller nåt snart? :P

2010-09-23 @ 12:03:42
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: Pernilla

JAAAA MEN VI SÄGER VÄL SÅ DÅ! :p Du ska inte ha praktik eller nåt? Det kan du ju ha hos mig :P haha

2010-09-23 @ 19:47:15
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0