Det är bara du å jag kvar

God Morgon!

Sitter och dunkar Alderland här hemma och e lite ledsen för att jag inte fick sova riktigt så mkt och så bra som jag hade hoppats ! :P Typ 07.45 ringde Antonia envist xD Haha så man fick väl lov å svara. Men jag kommer inte ihåg vad jag sa..
Sen ringde Robin xD Men jag ville bara soooovaaaa, hehe, sen klev min lillebror upp så då hörde jag han -.-
Sen har jag fått sms..
Så sen vid 10 fick jag sms så jag vakna och då klev jag upp för jag gav upp.. Jag ska helt enkelt få vara trött.. -.-

Men visst visst, fain !

Usch ikväll ska jag på det där i Rättvik............ Å jag vet hur mkt jag brukar typ vantrivas på fjortisdiscon ! :P Så jag hoppas det inte är sånt.. Men säkert så är det väl de.. :O
Hehe jajja men då kan jag och Antonia anpassa oss å va värsta fjortisar ikväll (a)

Ska leta lite kläder nu tror ja! :)
Hejsvej


hihi vi kör en sån dag i repris ;)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0