Varit död i minuten

hey yo!

visserligen sa jag att jag inte skulle blogga mer idag, men jag lovade dessutom en film som aldrig kom ut.. alltså kan vi då framställa att jag ljuger för er..
Min dator ville inte visa er filmen.. så tyvärr hörrni..
Ska försöka jobba på problemet en annan dag!
Just nu bör jag nog försöka sova.. klockan börjar bli mkt och jag har så fruktansvärt mkt att tänka på som jag inte alls vill tänka på för det får mig bara att må dåligt..
tror jag gjort lite fel val och sådana saker och nu är allt bara så jävla komplicerat.. !
Varför ska allt vara så svårt för och varför ska man behöva fatta dom allra svåraste besluten själv?

Jag känner igen mig i det jag känner nu så jävla väl, och senast slutade det i att jag inte kunde gå i skolan.. Detta var iofs två år sedan nu.. och jag hoppas att jag växte tillräckligt under den hemska tiden, och att jag växt ytterligare tills nu för att klara det här bättre.. men jag är en ganska svag människa på vissa punkter..
jag klarar inte att såra folk, även för deras och mitt eget bästa och då menar jag inte avsiktigt såra, utan kanske säga sanningen.. ändå är jag en sådan som alltid måste säga sanningen för att inte få samvetskval..
Tufft liv..  Det jag skulle behöva nu är Antonia, pringles, extra stora cheesedoodles, oboy eller päroncider och några nätter i Lillstugan!
 


Nej nej, nu ska jag ta och sova iställer för att skita ner min blogg.. funderar på en ny design.. typ 2030 när jag har tid att göra en  !
Pusshejj!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0