They think they could hold us down forever!

tJeNa!

Skönt vinst för Bryyynäs igår :D <33
Vill dra på mig tröjan och dra till Gävle nu! Men det dröjer väl..
Nästa lördag ska mamma på hockey, å då fick inte jag vara med, då skulle jag vara hundvakt? -.-'

Sen skulle jag egentligen till Rättvik på gymnasiefest på fredag, men det blev inte så.. dels just för att jag ska vara hundvakt på lördagen och måste hem.. annars kunde jag ju stannat i Furudal! (Pinevalley) hehe
Så.. :/ Det sög ju.. inte för att jag tkr om gymnasiefesten.. jag ärligt talat HATAR den!! Men ... jag får ju vara med Antonia liksom<3
Sen just den dagen går det supporterbussar från Furudal ner till Falun för att Ore spelar på Lugnet mot Falu if!
Önskar Antonia ville dit så man fick träffa henne iallafall! tror det kan bli askul på hockeyn ! Har fått med Julia, Emelie, Daniel (tror ja, haha vet ju aldrig med den killen) och Andreas! :D

Ajja, det blir nog bra.. hoppas jag ! Sen har jag lovat Julia och Antonia en upplevelse i present.. för dom låter mig inte köpa något.. men vafan ska jag ge dom då ? :P hehe

Jajja, nu kom Emelie, jag, hon, Elin och Kristin ska ju se skräckfilm ikväll, oddsen pekar redan mot det negativa.. Pernilla har berättat en massa äckel om exorcisten så jag kan ju knappt leva nu ! :P bläbläblä! Pappa och Erik har åkt bort under helgen.. Jaktstugan med Whalman och Jonathan!

Dagens Fail:
haha typ enda gången jag inte åker hiss, så blir dom fast i den ! XD Dom var väl typ åtta personer ! ;p Såklart var Daniel och Andi inblandad i det här ! :P även Mathilda och Sofia vet jag var med.. haha,  jag satt på lektion så ringde Andi och sa att jag var tvungen att skicka en lärare till tredje våningen där dom satt fast xD haha, sprang dit och sen fick jag hämta receptionisten som ringde vaktmästaren! JÄVLA SOPOR <3


my bitches* ;D haha

Dagens tre favoitlåtar:
Doro - All We Are
Crashdïet - Riot in everyone
Astral Doors - Black rain

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0