There'll be no end

hejhej

nu e jag på hemmaplan igen :)
Idag ville jag verkligen åka hem på en gång för att bara få slappna av lite.. Känna att allt är som förut.. Eller att allt är lugnt och att det inte finns en miljon saker som måste göras..
Ska pyssla lite och städa på mitt rum tänkte jag.. Har tagit en lång dusch och haft Ronja och Chibi ute. Plockat ur diskmaskinen oxå  ! Se vad jag hunnit ! :D

Seg dag idag.. Vet inte varför.. Den bara är det.. :(
I skolan har det väl varit precis som vanligt... Daniel trycker upp skedar i näsan, John lyssnar på Supermario-och-Zelda-musik.. Jakob räknar hur många fingrar Bella har... Jag och Sofia går som han den där skojiga i Småstadsliv som går konstigt.. Andreas är frisk igen ! :D Mathilda och jag garvar åt friskis-tantens stora rumpa..

osv osv..
Ja vi har alltså haft friskispass idag :D riktigt kul! :D och jag har fått ett sånt där kort :D Wiihoooo nu ska här gymmas och tränas ! :D Bitch 2011 ! ;D (beach)


Jaja. Så är läget ! :)
Just nu
Fem saker som får mig att må bra
*
Vännerna <3 tacksammast att ni finns.
* Klassen helt klart. Man vill till skolan varje dag ! :D
* Musik.. Alltid musiken!
* Robin !<3
* Pussas å kramas med gitarren
Just nu
Fem saker som får mig att må dåligt
*
Utslagen.. Dom kliar, gör ont, är fula och sänker mitt självförtroende.
* All stress
* Att pappa typ hotar med att ta av mej telefonen o.O fast den gör mig nog stressad..
* Alla skolarbeten som jag inte vet när och hur dom ska göras
* Att Ronja inte mår så bra.. Hon haltar, lossar onormalt mycket päls, pälsen ser inte så bra ut.. Hennes tänder börjar få bruna fläckar ? Fan.. jag älskar henne så jävla mycket och det blir för mycket när hon inte mår bra, får då mår jag fan inte bra alls.

Tre bör göra
*
Sluta dricka så mycker Oboy
* Träna mera.. haha
* Va hemma mer.. men vill inte :P

Tre måste göra:
*
Lära mig att använda telefonen mindre
* För i helvetets jävla cpdamp spela mer gitarr och försöka skriva
* Skärpa mej med skolan och fan ge allt...

Dagens Outfit!

dagens musik: är lite nostalgisk, så Gyllene Tider ! :)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0