jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar

Tja!

Har liksom ingen annan låt på hjärnan än "Gubben i lådan"
Har lyssnat på den heeela dagen med Julia, ååh den är så grym!
Hur fin som helst!

Orkar inte skriva så mkt..
Jag och Julia har verkligen haft upp och ner-dagar humörsmässigt nu lördag söndag!
 
Här kommer lite bilder från en skogspromenad vi tog igår morse.. hehe :D
Men sen kommer en film, så lägger väl typ bara ut mysiga bilder nu  ! :D





Nature and Julia <3 hihi! Emelie kommer med i Filmen sen :D haha min dator håller på att sega sönder just nu!
Lägger väl ut filmen senare, men annars tänkte jag säga Godnatt faktiskt ! :)
Ha det bra
hej


jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks,
för dig ska jag, göra det tusen gånger om,
jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar,
för dig ska jag, göra det tusen gånger om

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Var du inte med på hockey i Furudal!??! what the f*ck!? O.o

2010-10-24 @ 20:49:03
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0